Vitaelife Pharma Omega 3 – mišljenja, cijena, gdje kupiti, izvorna, ili je to vrijedno toga?

[Ukupno:0    Prosječno:0/5]

Fitzgrave Moć Tobaccotobacco 7645 Pogled 1 komentar

prednosti omega-3 su poznati svima i više nije u dvojbi. Ova skupina masnih kiselina nalazi u mnogim namirnicama i izuzetno je važno za naše tijelo. Što je njihova korist, gdje su i tko su omega-3 potrebno na prvo mjesto? Sve to govoriti članak.

Sadržaj

Nezasićene masne kiseline

nezasićenih masnih kiselina su lako podložni oksidaciji i nestabilan toplinskoj obradi, tako da proizvodi koji ih sadrže, to je zdravije jesti sirovo. Osim toga, mogu se naći uglavnom u biljnoj hrani.

Uz pravilnu prehranu nezasićenih masnih kiselina imaju mnoge korisne ljudskih osobina. Na primjer, oni ubrzavaju metabolizam, pomaže da se smanji apetit i smanjiti proizvodnju hormona stresa kortizola, koji uzrokuje prejedanje.

Nezasićene masne kiseline su podijeljeni u dvije velike skupine, ovisno o broju dvostrukih veza između ugljikovih atoma. Ako je veza jedna, kiselina je jednostruko, ako dva ili polinezasićene.

Omega-3 pripadaju skupini polinezasićenih masnih kiselina. U ljudskom tijelu nisu proizvedeni i zato su bitna. Su dio mnogih struktura – na primjer, stanične membrane epiderme, mitohondrijski; pomoći ukloniti štetne kolesterola, imaju snažan protuupalni učinak.

prednosti omega-3 ‘/ h2>

Trudnice i djeca

Tijekom trudnoće, žene su često dodjeljuju omega-3. Postoji niz ozbiljnih razloga.

Najvažnije polinezasićene masne kiseline smanjuju rizik od pobačaja i pojavu toksičnosti u kasnijim fazama trudnoće, ali i spriječiti mogući razvoj depresije kod majke. Posebno opasne toksičnosti, zbog čega poraz mnogih organa i sustava. Na pozadini bolesti pate od bubrega, jetre, živčanog sustava, povećava krvni tlak i edem.

najpovoljniji izvor omega 3 je riblje ulje, jer riba sadrži više masne kiseline. Od brojnih funkcija koje ima na tijelu trudne žene, su sljedeće:

  • Normalizacija tlaka i protoka krvi
  • Zaštita krvnih žila
  • Smanjenje mogućnosti razvoja neuroze ili stres

Omega-3 će imati pozitivan utjecaj ne samo na majku, ali i fetusa. Oni jačaju zdravlje djeteta i doprinose njegovom pravilnom razvoju, spriječiti probleme s probavnim sustavom. I u prvim mjesecima života bebe često propisane riblje ulje u prevenciji rahitisa.

sportaši

Omega-3 se smatra važan dio prehrane iz nekoliko razloga. Oni su održali zajedničku zdravlje, povećati izdržljivost, smanjuje rizik od razvoja kardiovaskularnih bolesti, imaju tonik efekt. No, prije svega polinezasićenih masti su glavni izvor energije za bilo koji sportaš.

>>>>  Krema od bolova u zglobovima Ostelife: cijena, Ručno, mišljenja

Za mršavljenje

Da ne kažem da su polinezasićene kiseline pridonose učinkovitom spaljivanje masnih rezervi. No, oni su dobro smanjuju apetit, a time i broj kalorija konzumira. Dakle, uz pravilan unos omega-3, tjelesna aktivnost i zdrava prehrana može smanjiti prekomjernu težinu.

Za kože

Na koži omega-3 također imaju utjecaj. Oni su važni iz nekoliko razloga:

  • održavanju potrebne razine kolagena. S godinama, njegova količina postupno se smanjuje, elastičnost kože se gubi, tijelo početi prikazivati ​​bore. Omega-3 inhibiraju taj proces.
  • spriječiti razvoj alergija kože.
  • Aktivno se bori s bolestima kože kao što su akne ili dermatitisa. Kod ljudi, dijeta nije bio problem s nedostatkom polinezasićenih kiselina, takve bolesti su mnogo rjeđi.
  • Omega-3 su snažni antioksidansi i štite kožu od štetnog atmosferskog kisika.
  • Zaštitite organizam od depresije. Stres i umor negativno utjecati na sve sustave i strukture u tijelu, uključujući i kožu.

Za srce i krvne žile

Kardiovaskularni sustav Omega-3 je važna, jer uklanjanje viška kolesterola. Kolesterola plakovi taloži na stijenke krvne žile, čime se smanjuje elastičnost i sprječavanju normalan protok krvi. Omega-3 smanjuju rizik od razvoja upale srčanog mišića i ateroskleroze, osigurati mozga i organa normalnu prokrvljenost.

Za imunitet

Omega-3 dio stanične membrane imunoloških, i uključeni su u sintezi eikozanoida – tvari koje usmjeravaju leukocite na mjesta upale. Osim toga, polinezasićene masne kiseline djelomično odgovorni za porast temperature tijekom bolesti, a to je važan trenutak u borbi protiv bolesti.

Za zglobove

Omega-3 pozitivno utjecati hrskavice i koštanog tkiva. Polinezasićene masti su uključeni u pravilnom formiranju timova, povećati količinu sinovijalne podmazivanje, ojačati kosti. Oni smanjuju rizik od prijeloma u djetinjstvu i odrasloj dobi, održavanje pokretljivosti zglobova i minimalizirati potencijalne probleme s njima.

Za mišiće

Omega-3 utjecaj rasta proteina u tijelu, a rast mišića ovisi o njegovoj sintezi. Osim toga, polinezasićene kiseline imaju sposobnost da se poveća veličinu neki od mišića u presjeku.

Znakovi nedostatak omega-3> h2

Deficit polinezasićenih masnih kiselina zabilježen je u većini svjetske populacije, a posebno stanovnici razvijenih zemalja. Razlog je jednostavan – manje pažnje posvećuje se prirodni proizvod, brzo i nije uvijek zdrava hrana mislim lakše. Potrošnja masne morske ribe smanjen, djelomično zbog svoje cijene i kvalitete. A budući da je većina omega-3 sadržane u ribama, to je ne čudi da je nedostatak polinezasićenih masti postala masovna pojava.

Za pretpostaviti da osoba nema omega-3 na sljedećim osnovama:

  • Problemi s kožom. Lojnih žlijezda poremeti, koža počinje ljuštiti i suha na glavi i pojavljuje se perut.
  • slabost mišića, bol i krckanje u zglobovima.
  • Gubitak učinkovitosti. Kod ljudi koji imaju manjak omega-3, postoji svibanj biti problema s memorijom, percepcija informacija. Teško je fokusirati, ometanje i umor.
  • oslabljen imunološki sustav. otpornost tijela se smanjuje, osoba je više osjetljiv na bolesti.
  • Smanjena vizija. Oči počinje sušiti, uzrokujući oštrine vida kapi.
>>>>  Choco Lite čokolada za mršavljenje dobili osloboditi od viška težine!

Osim zdravstvenih problema, nedostatak omega-3 uzrokuje depresiju, loše raspoloženje, nervoza. Pojedinci iz tog razloga, čak i iskusni samoubojstvo.

Dnevni stopa

Za održavanje normalne omega-3 u tijelu, to je dovoljno dva ili tri puta tjedno jesti masnu ribu. Ali, ako to nije moguće, popuniti dnevne potrebe pomoći će dodatak.

Određeni lik, što bi trebalo biti dnevni normu, br. Svaka znanstvena organizacija pruža različite podatke, ali je prosječna količina omega-3 u rasponu od 300-500 mg dnevno za odrasle muškarce i žene. Prema Rospotrebnadzor, dnevna stopa bit će 800-1600 mg.

Trudnice i dojilje trebaju 200 mg više od preko, a prosječna potražnju novorođenče 50-100 mg.

Međutim, postoje bolesti kod kojih je dnevna konzumacija omega-3 treba poboljšati. Bolesnici s bolestima srca, preporuča se da 1000 mg na dan, a ljudi skloni depresiji -. 200-2000mg

Omega-3 i riblje ulje: u čemu je razlika

Neki ljudi pogrešno vjeruju da riblje ulje i omega-3 – jedno te isto. U stvari, razlika između njih je i vrlo bitan.

riblje ulje sastoji se od nekoliko elemenata topljivih u mastima, koji se nagomilavaju u riblje jetre. U svom sastavu sadrži gliceride, višestruko nezasićenih masnih kiselina omega-3 i omega-6. Ljekarna riblje ulje sastoji se uglavnom od masnih kiselina omega 3,6 i vitaminima A i D.

Štoviše, većina omega-3 koji se nalazi u ribljem ulju. No, polinezasićene masti u njemu za ukupni sadržaj manji od trećeg, sve ostalo -. Druge tvari

Application

Najčešće omega-3 je dostupan u obliku kapsula. Oni se spuštaju u apoteci bez recepta, pa kupiti ih može bilo tko. Unatoč tome, prije uzimanja trebali posavjetovati sa stručnjakom kako bi se osiguralo da lijek neće uzrokovati štetu.

U preventivne svrhe odrasla osoba, samo jedna kapsula dnevno za vrijeme obroka ili neposredno nakon toga. Imenovanje treba trajati ne manje od tri mjeseca, u protivnom rezultat ne može biti.

Za terapijske svrhe, doza se može povećati na dvije ili tri kapsule dnevno u dogovoru sa svojim liječnikom. Djeca do dvanaest godina također je potrebno vidjeti stručnjaka.

Kako se riješiti neugodnog okusa ribljeg ulja u usnoj šupljini, preporučljivo je uključiti u prehranu kiselih voćnih sokova, solo krastavaca ili kiseli kupus.

Kontraindikacije

postoje slučajevi u kojima je kontraindicirana omega-3:

  • U slučaju viška vitamina E
  • Uzimajući pripravke koji sadrže vitamin E
  • Ako ste osjetljivi na masne kiseline omega-3
  • Netolerancija omega-3
  • U slučaju alergijske reakcije na ribe i svoje proizvode.
>>>>  Bliss Hair - mišljenja, cijena, gdje kupiti, izvorna, ili je to vrijedno toga?

Kako pravilno koristiti masne kiseline?

Većina dobre proizvode koji sadrže masne kiseline će dovesti u sirovom obliku, pa je poželjno da ih ne izlagati toplini ili podvrgnuti minimum. Da bi se izbjegli problemi zbog nedostatka polinezasićenih kiselina, preporuča se pridržavati sljedećih pravila:

  • Osvježite svježe salate s biljnim uljem – za prženje oni gube korisna svojstva
  • .

  • Ne skladištiti naftu u svjetlosti, pa čak i bolje za njih pronaći tamnu posudu.
  • Kada kupujete dati prednost nije zamrznuta, a sirovu ribu.
  • Obratite pozornost na orasima. – nekoliko zrna sadrži dnevni unos masnih kiselina

Ako se približavate pripremu prehrani temeljito, masne kiseline sadržane u hrani će biti dovoljno da daju svoje cijelo tijelo. Dijete polinezasićenih kiselina potrebnih za pola do dva puta manje nego odrasla osoba, što je također važno ne zaboraviti.

Harm i predoziranje

Kada da omega-3 može biti nuspojave. Na primjer, ponekad simptomi nalik uprave – mučninu, proljev, pa čak i povraćanje. Osobe s ribljim alergija može uzrokovati oticanje, osip na tijelu. U tim slučajevima, morate prestati uzimati i konzultirati stručnjaka za savjet. Najvjerojatnije, omega-3 će morati biti zamijenjena s drugim lijekom.

predozirati, u pravilu, ima negativne reakcije. Čak i ako dnevna cijena je premašila, to ne ugrožava tijelo.

Hrana koja sadrži omega-3> h2

Proizvod s najvećim sadržajem omega-3 masna riba. Ovaj popis može sadržavati pastrva, srdela, losos, losos, haringa, iverak i skuše. Puno nezasićenih masti i nekih drugih podvodnih stanovnika -. Od kamenica, jastoga, morskih kapice

Osim ribe, dovoljne količine omega-3 koji se nalaze u uljima -. Posebno uljane repice i masline, laneno sjeme, orasi, zelena salata, kupus, brokula i neke mahunarke

Top 5 dodataka

Postoje mnogi proizvodi na bazi polinezasićenih kiselina. Nije puno razlika između njih, a jedina razlika je proizvođač i doza tvari. Unatoč činjenici da je na desetke takvih aditiva, osobito popularan u Rusiji, stečena samo neke:

  • Omacor. Njemački droga, najčešće dodijeljen odraslih osoba s rizikom od infarkta miokarda. Kao dnevnih potreba od samo jedne kapsule dnevno.
  • Vitrum kardio omega-3. Napravljeno u SAD-u. Sprječava razvoj kardiovaskularnih bolesti, uzima se jednom dnevno. Jedna kapsula lijeka sadrži 1 g omega-3.
  • Doppelgerts je još jedan dodatak njemačke proizvodnje. Jedna doza sadrži oko 800 mg losos masti.
  • Omeganol Forte je sadržaj kao omega-3 i omega-6 masnih kiselina. Dodaci ističe među prethodne najniže vrijednosti.
  • NUTRILITE Dodatak iz Sjedinjenih Američkih Država. Prihvaćeno u iznosu od dvije kapsule dnevno.
Lucija Pretić
About Lucija Pretić 221 Articles
Mnogo se može reći o Luci Pretiću, ali ako ništa drugo ne biste trebali znati, ona je mirna i realistična. Naravno, ona je također praktična, kreativna i herojska, ali u manjim dozama i često su pokvarene navikama da su i bijedni. iako joj je mirna priroda, tamo je za koju se često obožavala. Često ljudi će računati na tamo i njezinu opuštenu prirodu kad god im je potrebna pomoć ili pomoć. Nitko nije savršen tečaj i Lucija Pretić ima obilje pogrešaka u karakteru. njezina djetinjasta priroda i perverzije nisu baš zabavni za rješavanje i mogli bi uništiti dosta večeri. Srećom, njezin realizam olakšava puše i raspoloženja kada je to potrebno.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*